Recents in Beach

Dr Fresh - Car Anti Bacterial Agent

Dr.Fresh
  



Selalu kita berbicara tentang penjagaan enjin kereta. Kali ni kita tukar sedikit kepada penjagaan ruang pemandu dan penumpang pula.

Semua pengguna mengharapkan keselesaan ketika memandu. Semestinya enjin kenderaan kena tip top, tapi ramai yang lupa tentang keselesaan didalam kereta itu sendiri.

Pernah tak anda hadapi kereta yang dipenuhi dengan sisa makanan atau sampah barang yang ditinggalkan dengan lama?

Tahukah anda ini boleh mengundang bakteria dan serangga yang tidak diingini seperti lipas dan semut, masuk menjamah sisa - sisa tersebut. Ini pasti memeningkan kepala pemilik kenderaan. Bau dalam kereta juga berbau hapak dan masam. Bayangkan kalau ada sahabat atau saudara yang tiba - tiba menumpang? Anda pasti segan kan..

Jangan risau, kami ada cara mengatasinya!

Cuma gunakan Dr Fresh.

Pembasmi bakteria dan serangga khusus untuk didalam kereta.

Cara guna juga simple. Just tekan butang hingga bunyi klik dan biarkan 15-20 minit didalam kereta sampai gas semburan habis. Pastikan angin blower dipasang dengan kuat (air-con off).
Lepas semua selesai, anda akan dapati semua serangga mati diatas lantai dan dashboard kereta. Kereta juga akan berbau harum dan wangi seperti lemon. Udara juga sangat segar. Lepas buat pembersihan, anda boleh guna kereta seperti biasa.

Harga cuma Rm30 sebotol. Klik imej dibawah untuk order ya.


beli-sekarang | Vitecube.com


* Harga termasuk cas penghantaran.







Catat Ulasan

0 Ulasan