Recents in Beach

E3 Decarbonizer


E3 Decarbonizer

E3 Decarbonizer


Adakah anda pemilik kenderaan yang dah berjalan lebih 50,000 km? 
Atau kenderaan anda sudah berusia lebih 3 tahun? 

Pasti kenderaan anda susah menghasilkan banyak daki karbon didalam enjin.

Ini kerana setiap kali berlaku pembakaran, ruang combustion chamber akan menghasilkan keladak karbon. Setelah sekian lama, keladak ini akan mula menebal dan mengambil lebih banyak tempat didalam enjin. Ruang enjin semakin sempit dan ini akan menggangu pembakaran yang efisen dan sempurna. Akibatnya penggunaan petrol lebih tinggi dan pemandu akan rugi dari kos bahan bakar dan maintenance pada masa hadapan.

Jangan risau, kami ada cara yang lebih mudah untuk mengatasi masalah ini.

Cuma guna kan dua botol E3 Decarbonizer untuk setiap kenderaan 2000Cc kebawah.

Masukan treatment ini melalui tiub angin yang akan menyedut sehingga habis. Pastikan kereta dalam on dahulu ya. Tiub angin ini biasanya ada selepas throttlebody. Kami boleh guide jika anda tidak pasti. Selepas habis dua botol, biarkan kereta idle dalam 20 minit. Ini untuk memberi masa segala keladak daki karbon dicuci dari permukaan dalaman enjin kenderaan.


5 Causes of White Smoke Coming from Exhaust (Startup, Idling ...        


White Smoke From Exhaust: Main Causes and How to Fix


Selepas itu, pemandu boleh la rev minyak kenderaan secara perlahan - lahan sehingga naik kepada 3000-4000 rpm. Anda akan nampak banyak asap putih keluar berkepul - kepul. Ini adalah kesan dari pembersihan karbon tadi. Anda akan berasa kenderaan lebih ringan semasa memandu selepas aktiviti ini dijalankan. 

Tekan gambar diatas untuk order terus dengan kami.


beli-sekarang | Vitecube.com


* Harga termasuk cas penghantaran.

Catat Ulasan

0 Ulasan