Recents in Beach

Platinum Oil - ZFT tu apa?





PLATINUM OIL

Platinum Oil


Anda pakai minyak enjin brand apa yer?

Ramai orang tak kisah, janji kereta boleh jalan OK lah. Sebenarnya setiap minyak enjin ada perbezaan.

Masing - masing ada formula tersendiri. Minyak enjin yang paling common/ biasa kat market sememangnya mencapai piawaian antarabangsa. Mencapai standard yg diperlukan la senang kata.

Tapi dimarket juga anda ada pilihan untuk mendapatkan minyak enjin yang lebih baik. Pada harga yang sama seperti minyak standard, atau pon harga lebih sedikit tetapi anda dapat minyak enjin yang ada "additive".

Yup additive ni la yang bagus sebenarnya. Pelbagai jenis additive ada mengikut brand masing - masing.

Platinum Oil menawarkan minyak enjin dengan campuran additive Zero Friction Technology (ZFT). Ia menghalang geseran didalam enjin. Molekul sekecil 9micron (keciknyer) yang akan membuat satu lapisan perlindungan didalam enjin. Molekul ini akan menjadi penghalang kepada geseran diantara piston dan head. 

Platinum Oil mempunyai pelbagai jenis minyak enjin untuk kegunaan kereta, van, lori mahu pun motorsikal. Dari CC yang rendah hinggalah ke CC yang tinggi. Diantara yang paling popular ialah minyak Platinum Oil 10W-40 Gold tahan sampai 15,000km!! 

Kami juga ada minyak gearbox (ATF) khusus untuk transmisi dan juga Metal Treatment khusus untuk merawat logam didalam enjin.

Anda akan jimat banyak. Especially dari segi maintenance. Enjin lembut dan lancar. Bahagian dalam enjin juga bersih dari keladak.


Platinum Oil list


Kalau berminat nak try sila klik link dibawah:

www.wasap.my/60173886607/nakPO

Catat Ulasan

0 Ulasan